FAQ

Usein kysytyt kysymykset

Toimitustiedot

Mitä toimitustapoja tuotteille on?
Tällä hetkellä käytössä on vain Schenker, joka toimittaa tilaukset noutopisteisiin tai ovelta ovelle.

Miten kauan toimituksessa kestää?

Toimitusaika tilauksesta on tyyppillisesti 1 – 2 viikkoa. Tuotteet eivät ole meillä varastossa, vaan tilataan vasta saatuamme tilauksen, jonka jälkeen ne menevät tuotantoon. Mikäli toivot tilausta tietyksi päiväksi, kerro se tilauksen kommenttikentässä, pyrimme tietysti täyttämään toiveesi.

Maksaminen

Onko maksaminen kaupassa turvallista?
Kyllä. Maksupalvelut on ulkoisetettu Checkout Finland Oy:lle, joka on 100% OP:n omistama tytäryhtiö. 

Mitä maksutapoja on käytössäni?
Valittavissasi ovat seuraavat maksutavat:

  • Kaikkien pankkien maksupainikkeet
  • Visa- ja Mastercard-kortit
  • Kattava valikoima lasku- ja osamaksupalveluita
  • Pivo-, MobilePay- ja MasterPass-mobiilimaksutavat

Oma tilini

Mitä tarkoittaa Oma tilini?
Rekisteröidyttyäsi shopin asiakkaaksi, näet sieltä omat tilauksesi, voit päivittää tietojasi, vaihtaa salsanasi, sekä voit hallinoida laskutus- ja toimitusosoitteita.

Mihin tietojani käytetään?
Tietojasi käytetään vain laskutettaessa ja toimitettaessa tuotteita. Emme luovuta tietojasi kolmansille osapuolille, emmekä markkinoi sinulle vastoin tahtoasi. Kauppa ei myöskään käsittele esimerkiksi maksutietojasi, vaan saamme ainoastaan tiedon onko maksu suoritettu. Lisää tietosuojasta: http://www.blommagroup.fi/tietosuoja.