Toimitusehdot

Toimitusehdot ovat voimassa 1.3.2024 alkaen.

Verkkokauppa

Blomma Group Oy (2784648-7)

Blomma Group Oy:n kauppa myy markkinointi- ja menekinedistämistuotteita, työvaatteita, sekä liikelahjoja yrityksille. Tuotteiden hinnat eivät sisällä arvonlisäveroa. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin kustannustason muuttuessa.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja. Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Lue lisää Visma Paysta: https://www.vismapay.fi/

Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Blomma Group Oy:n verkkokaupan yleiset ehdot.

 

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Alisa Lasku ja Alisa Yrityslasku.


MobilePay

Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot

OP Lasku

Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku

Alisa Lasku

Alisa Yrityslasku on joustava ja turvallinen maksutapa yrityksille. Maksutapa sopii kaikille suomalaisille yrityksille yhtiömuodosta riippumatta. Ostajan osto-oikeus varmennetaan kokonaan digitaalisesti ja ostotapahtuma vie vain muutaman minuutin. Yritys voi itse valita sopivan maksuajan kolmesta eri vaihtoehdosta: 14 päivää, 30 päivää tai 60 päivää. Lisätietoja Alisa Yrityslaskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.alisapankki.fi/

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Payments Oy (2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta

 

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Sähköposti: asiakaspalvelu@blommagroup.fi
Puhelin: +358 50 552 1232 (suomeksi, englanniksi)

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät pakkauskulut, sekä valitsemasit toimitustavan kulut. Esitämme ostoskorissa kustannuksen tulevista toimituskuluista käytössä olevan toimitustavan mukaan.

Toimitusaika

Toimitamme tilauksia  vain Suomeen. Normaalisti tilauksen käsittely kestää päivästä kahteen viikkoon tuotteesta, toteutettavasta merkkauksesta ja toimitustavasta riippuen. Haja-asutusalueilla saattaa toimituksessa olla viivettä.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen tai kuljetusyhtiön aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan mikäli tiedossa on poikkeavia toimitusaikoja. Verkkokaupassa esitetyt varastosaldot eivät ole reaaliaikaisia. Mikäli tuote on hetkellisesti loppu varastosta, olemme tilaajaan yhteydessä ensi tilassa. Tällöin tuote voidaan sopia korvattavaksi toisella vastaavalla tai tilauksen voi perua osin tai kokonaan.

Asiakaspalvelumme palvelee sinua sähköpostilla osoitteessa asiakaspalvelu@blommagroup.fi

Palautusehdot | Lunastamaton paketti

Kuluttaja-asiakkailla on oikeus perua verkkokaupassa tekemänsä kauppa 14 päivän kuluessa tilattujen tuotteiden vastaanottamisesta. Mikäli Asiakas käyttää palautusoikeuttaan, hänen tulee tehdä peruutusilmoitus ja palauttaa tuotteet määräajan (14 päivää) kuluessa.  Palautus tapahtuu Asiakkaan kustannuksella.

Saatuaan tuotteen Blomma Group Oy hyvittää vain tuotteen hinnan Asiakkaalle. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessa. Hyvitystä varten tuotteen tulee olla myyntikuntoinen. Tuote ei voi olla asiakaskohtaisella painatuksella varustettu.

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimitus- ja palautumiskustannukset.

Reklamaatiot

Asiakkaan tulee tarkistaa saapunut toimitus mahdollisten virheiden havaitsemiseksi. Mikäli toimituksesta puuttuu tilattuja tuotteita tai toimitus on muuten virheellinen, Asiakkaan tulee ilmoittaa asiasta verkkokaupan asiakaspalveluun sähköpostitse ilman aiheetonta viivytystä.

Mikäli Asiakas on toimittanut verkkokaupalle reklamaation, verkkokaupalla on oikeus:

1) Valintansa mukaan korjata toimituksessa havaittu virhe.

2) Korjata virhe purkamalla kyseisen tuotteen kauppa ja hyvittämällä kauppahinta Asiakkaalle.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio kyseiselle kuljetusyhtiölle.

Kaupan yhteystiedot

Blomma Group Oy (2784648-7)
Kirkkonummi

Sähköposti: asiakaspalvelu@blommagroup.fi
Puhelin: +358 50 552 1232 (suomeksi, englanniksi)